Deň otvorených dverí plný zvratov alebo čo sa dá stihnúť za 2 hodiny

Keď som mal v ponuke dva byty, ktoré ma stáli veľa času, tak som sa rozhodol, že si ho ušetrím. Nakoľko si myslím, že nikto nemá čas na rozdávanie. Zorganizoval som teda Deň otvorených dverí pre dva byty, ktoré boli blízko pri sebe.

Deň otvorených dverí bol to skvelý nápad, až na jednu maličkosť. 🙂

Deň otvorených dverí vs. obhliadky „v piatky a sviatky“

Najprv som si obhliadky na tieto byty plánoval na konkrétne, avšak rôzne časy, ale neskôr toho bolo už, jednoducho, veľa.

Okrem výhod pre makléra, že „vybaví“ viac klientov naraz je výhodou otvorených dní aj to, že v taký čas je záujem o nehnuteľnosť evidentný a klientom je jasné, že nebude na trhu večne.

Nakoľko, ak klienti prídu na obhliadku, kde sú len oni, tak si myslia, že na nich daná ponuka „počká“. Často je však preč z trhu, kým sa stihnú rozhodnúť.

Ale vráťme sa k „Dňu otvorených dverí“..

Makrónky to istia, sladké padlo nakoniec dobre každému, aj mne

Povedal som si, že dobrá obhliadka si zaslúži odmenu a tak som šiel vybrať dobroty z CAFÉ DE PARIS, ktoré predávajú na Hlavnej ulici v Košiciach a nakúpil zopár makróniek.

Časovo som bol celkom v strese nakoľko ostávalo cca 30 min. do začiatku plánovaného otvorenia a slečny ich tam na základe mojej požiadavky, precízne balili.

Nakoniec sa ich úspešne podarilo pobaliť a ja som bežal ďalej.

Keďže bolo teplo, kúpil som cestou aj nejaké vody, ak by bol náhodou niekto smädný, ktoré sa mi asi 5 m pred vchod rozsypali. To bolo však najmenej, čo sa mi v deň deň stalo.

10 min. pred otvorením je všetko „takmer“ dokonalé

Všetko je pripravené, ostáva už len „vylepiť“ smerovacie šípky s logom, aby vedeli kam majú klienti ísť.

Beriem vývesky a zatváram dvere.

Vývesky alias Smerové šípky 🙂

Áno, zatváram dvere..?!?

Na tom by nebol nič zvláštne, ak by som mal kľúče od nich v ruke alebo niekde pri sebe.

No, tentokrát, som ich nemal. Ostali v byte..

Bum, hotovo.

Je to vybavené… Ako sa hovorí všetko je raz prvý krát. Alebo aj majster tesár sa utne.

Môže byť „technická“ príčina dôvodom, že sa neuskutoční obhliadka?

Čo myslíte, že mi preletelo hlavou, keď som si uvedomil v stotine sekundy, že aký mám vlastne problém?

Ale čo robiť v taký čas? Nemal som doklady, karty, peniaze, kľúče, len mobil. A čas bežal veľmi rýchlo.

Komu by ste volali vy ako prvému?

Majiteľovi bytu, zámočníkovi alebo X klientom, ktorých ste mali naplánovaných alebo tým, ktorým ste odpovedali na otázku, či vám predtým majú volať povedali: „kľudne príďte, budem tam od piatej..“ alebo všetkým naraz? 🙂

Bolo presne 10 min. pred plánovaným otvorením.

Ja som volal všetkým naraz, ale nie na všetkých som si v tú chvíľu spomenul..

Ale začal som majiteľmi. Veď bola aká taká šanca, že majú náhradné kľúče. No, nemali..

Vtedy som vedel, že to musím hromadne rušiť, posledné telefonáty, e-maily, facebook, darilo sa mi to viac menej úspešne.

Zámočník v takej chvíli je ako superman

Volal som prvé po reklamách, čo mi google „vyhodil“. Takže dosť trefne mi dal „vymknuty.sk“. Vytáčam, volám, pán povedal, že do 30 min. je tam.

Si hovorím, ok. Tak teda uvidíme, medzitým, však ruším schôdzky ďalej.

Prichádza na červenom aute, ako pravý „záchranár“. Po nejakých formalitách sa ideme pozrieť na „tie dvere“.

Ani, to nechcem vidieť. Ale o chvíľu je hotovo. Otvorené, krásny pocit.

Tak my sme tu..

Tak fajn, len čo som si na sekundu sadol, zvoní telefón. „Dobrý deň, tak my sme tu..“.

Keďže som nemal „vylepené“ tie skvelé „orientačné šípky s logom“, aby vedeli kam majú ísť, tak som šiel pre klientov.

Tam ma čakal už mladý párik..

Prešli sme po niekoľkých schodoch až do bytu.

Kde sme si všetko vysvetlili a v tom zvoní opäť telefón a opäť, že už sú tu.

A tak pokračovali obhliadky a ako to vlastne dopadlo?

Záver bol ten, že aj napriek incidentu s kľúčami sme na jeden byt dohodli podpis zmluvy a na druhý sa potrebovali klienti čas, tak nech ho teda majú..

Tak bolo už niečo po 19:00 hod. kedy mal končiť deň otvorených, či skôr zatvorených dverí a tak som začal baliť veci.

A v tom správa, že nech si pozriem e-mail.

Klient chce zložiť rezervačnú zálohu..

Ja na to môžem povedať, jedine, nech sa páči..

A aká z toho vyplýva ponaučenie? Nikdy nenechávajte kľúče v byte. 🙂

Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.