Najdrahšie nehnuteľnosti alebo ako robiť real estate marketing

Najdrahšie nehnuteľnosti alebo ako robiť real estate marketing

Najdrahšie nehnuteľnosti alebo ako robiť real estate marketing

Keď budete uvažovať, že pri predaji nehnuteľnosti by bolo dobré mať videoobhliadku, už nemusíte. Určite to je dobrý nápad. Videá dnes sa dostávajú do popredia aj na sociálnych sieťach. Či už je to facebook, ktorý podporuje lepší organický dosah videí, alebo instagram, ktorý ponúka možnosť zobrazovania aj v príbehoch, či dlhšie videá na IGTV, ktoré nie sú limitované jednou minútou.

Prečo sa oplatí teda začať s videoobhliadkami?

A to hneď z niekoľkých dôvod:
1. Video na sociálnych sieťach aktuálne valcuje ostatný obsah
2. Zdieľanie videa na youtube Vám môže pomôcť dostať Vašu ponuku na prvé pozície vo vyhľadávaní google
3. Dobre spracované video je aj Vašou reklamou

Ale je to také jednoduché? Nie, niekedy je to úplne stratený čas.

„Nie každá nehnuteľnosť má potenciál na takúto formu marketingu a propagácie.“

Predstavte si nehnuteľnosť, napr.: byt v pôvodom stave. Tam Vám videoobhliadka určite nepomôže a volil by som skôr inú formu.
Ako napríklad 3D vizualizáciu, ktorá pomôže klientovi predstaviť si danú nehnuteľnosť inak.

Ďalej neodporúčam amatérske videoobhliadky. Veď nechcete vyzerať ako amatér, a zároveň chcete predať za najvyššiu možnú cenu, však?

Netvrdím, že ako nejaký krátky strih v príbehu, povedzme, na instagrame, kde máte zopár tisíc followerov to nemusí byť ako intro na vzbudenie pozornosti, resp. ako upútavka zo zákulisia z natáčania.

Ale dosť bolo teórie, lepšie raz vidieť ako 100 x čítať. 😊

Pozrite si najprv podľa mňa moju top trojku ako je možné robiť real estate marketing.

V tomto prípade som nezúžil výber zo Slovenska, ale zo sveta, aby ste sa inšpirovali. 😊

Nakoľko, žiaľ, na Slovensku som zatiaľ nenašiel videoobhliadky, ktoré by týmto mohli konkurovať.

Takže rebríček TOP 3 videoobhliadok zo sveta:

3. miesto – 10979 Chalon Road Los Angeles United States California 90077

Cena: 100 000 000 $
Počet videní: 3 800 000+ (youtube)

2. miesto – Most Expensive House in the US | 924 Bel Air Rd. California

Cena: 250 000 000 $
Počet videní: 7 200 000+ (youtube)

Dvojnásobná cena má za následok aj dvojnásobný počet videní, avšak to neznamená je najlepšia.

Na prvom mieste je opäť o 150 000 000 $ nižšia ponuka, ale to je môj favorit.

1. miesto – OPUS – 1175 North Hillcrest Road Beverly Hills United States California 90210

Aj napriek tomu, že cenou táto ponuka nemôže konkurovať predošlej. Tak tomu vravím, že to má „štýl“. A nehovorím to len kvôli modelkám, ale celkovému spracovaniu a ešte k tomu je perfektná hudba. Počet videní je síce menší ako v predošlých, ale mne sa toto spracovanie páči najviac. Čo poviete?

Predajná cena: 100 000 000,- $
Počet videní: 300 000+ (youtube)

 

Ako môžeme vidieť videoobhliadky sú zaujímavé aj v zahraničí. Dajú sa však efektívne využiť aj na Slovensku.

Ak je zaujímavé spracovanie a dobrá reklama určite si vie nájsť vhodného záujemcu, ktorý už prakticky po vzhliadnutí videa bude vedieť, že je to to čo hľadal.

Videoobhliadky vedia odprezentovať ponuku v tom najlepšom svetle a šetriť čas a energiu zbytočnými obhliadkami, ktoré môžu byť niekedy neefektívne.

Ak máte záujem predať svoju nehnuteľnosť za najlepšiu možnú cenu a prezentovať ju ako sa patrí, kontaktujte ma, rád Vám s tým pomôžem.

 

 

Realitný maklér a expert na reality, realitný bloger.
V realitách sa pohybujem už vyše 11 rokov, pričom využívam všetky nadobudnuté skúsenosti z oblasti správy bytových domov, marketingu, či práva.
Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.