Keď budete uvažovať, že pri predaji nehnuteľnosti by bolo dobré mať videoobhliadku, už nemusíte. Určite to je dobrý nápad. Videá dnes sa dostávajú do popredia aj na sociálnych sieťach. Či už je to facebook, ktorý podporuje lepší organický dosah videí, alebo instagram, ktorý ponúka možnosť zobrazovania aj v príbehoch, či dlhšie videá na IGTV, ktoré nie sú limitované jednou minútou.
A to hneď z niekoľkých dôvod:
1. Video na sociálnych sieťach aktuálne valcuje ostatný obsah
2. Zdieľanie videa na youtube Vám môže pomôcť dostať Vašu ponuku na prvé pozície vo vyhľadávaní google
3. Dobre spracované video je aj Vašou reklamou
Ale je to také jednoduché? Nie, niekedy je to úplne stratený čas.
Predstavte si nehnuteľnosť, napr.: byt v pôvodom stave. Tam Vám videoobhliadka určite nepomôže a volil by som skôr inú formu.
Ako napríklad 3D vizualizáciu, ktorá pomôže klientovi predstaviť si danú nehnuteľnosť inak.
Ďalej neodporúčam amatérske videoobhliadky. Veď nechcete vyzerať ako amatér, a zároveň chcete predať za najvyššiu možnú cenu, však?
Netvrdím, že ako nejaký krátky strih v príbehu, povedzme, na instagrame, kde máte zopár tisíc followerov to nemusí byť ako intro na vzbudenie pozornosti, resp. ako upútavka zo zákulisia z natáčania.
Ale dosť bolo teórie, lepšie raz vidieť ako 100 x čítať. 😊
Pozrite si najprv podľa mňa moju top trojku ako je možné robiť real estate marketing.
V tomto prípade som nezúžil výber zo Slovenska, ale zo sveta, aby ste sa inšpirovali. 😊
Nakoľko, žiaľ, na Slovensku som zatiaľ nenašiel videoobhliadky, ktoré by týmto mohli konkurovať.
Takže rebríček TOP 3 videoobhliadok zo sveta:
Cena: 100 000 000 $
Počet videní: 3 800 000+ (youtube)
Cena: 250 000 000 $
Počet videní: 7 200 000+ (youtube)
Dvojnásobná cena má za následok aj dvojnásobný počet videní, avšak to neznamená je najlepšia.
Na prvom mieste je opäť o 150 000 000 $ nižšia ponuka, ale to je môj favorit.
Aj napriek tomu, že cenou táto ponuka nemôže konkurovať predošlej. Tak tomu vravím, že to má „štýl“. A nehovorím to len kvôli modelkám, ale celkovému spracovaniu a ešte k tomu je perfektná hudba. Počet videní je síce menší ako v predošlých, ale mne sa toto spracovanie páči najviac. Čo poviete?
Predajná cena: 100 000 000,- $
Počet videní: 300 000+ (youtube)
Ako môžeme vidieť videoobhliadky sú zaujímavé aj v zahraničí. Dajú sa však efektívne využiť aj na Slovensku.
Ak je zaujímavé spracovanie a dobrá reklama určite si vie nájsť vhodného záujemcu, ktorý už prakticky po vzhliadnutí videa bude vedieť, že je to to čo hľadal.
Videoobhliadky vedia odprezentovať ponuku v tom najlepšom svetle a šetriť čas a energiu zbytočnými obhliadkami, ktoré môžu byť niekedy neefektívne.
Ak máte záujem predať svoju nehnuteľnosť za najlepšiu možnú cenu a prezentovať ju ako sa patrí, kontaktujte ma, rád Vám s tým pomôžem.