Niektoré realitné obchody na sebe úzko nadväzujú, a preto je dobré vedieť ako je možné sledovať stav katastrálneho konania v katastri nehnuteľností. Už nemusíte každý deň kontrolovať list vlastníctva kvôli dosledovaniu stavu katastrálneho konania.
Pre začiatok budete potrebovať občiansky preukaz s čipom (eID) a kvalifikovaný elektronický podpis (KEP).
2. krok – Kliknite na Informovanie sa o podaní / žiadosti
3. krok – Kliknite na Sledovanie stavu katastrálneho konania
4. krok – Zvoľte Pracovisko, zadajte číslo konania a uveďte emailovú adresu
Číslo konania nájdete na liste vlastníctva.
Vyplnené to bude vyzerať nasledovne a kliknite na Vložiť do košíka.
5. krok – Skontrolujte Košík a kliknite na Pokračovať
6. krok – Vyplňte svoje osobné údaje a kliknite na Pokračovať
7. krok – Zhrnutie objednávky
Tu je potrebné kliknúť na KEP a objednávku podpísať pomocou KEP.
8. krok – Podpis objednávky
9. krok – Podpísanú objednávku je možné Dokončiť, kliknite na Dokončiť
10. krok – Potvrdenie o odoslaní a HOTOVO.
Teraz už len čakáte na email, ktorý Vám bude doručený na zadanú emailovú adresu v prípade, že nastane zmena v stave sledovaného katastrálneho konania.
Už viac nemusíte kontrolovať list vlastníctva a sledovať, či nastala zmena v katastrálnom konaní, stačí si skontrolovať e-mail.